Specjalista ds. reklamy i promocji z certyfikatem MEN (21-22.06.23)

Lista życzeń Udostepnij
Udostępnij kurs
Page Link
Udostępnij w social media

O kursie

Marzysz o tym, żeby Twoje reklamy były tak skuteczne, że będą generować lawinę sprzedaży? Nasz kurs zawodowy “Specjalista ds. reklamy i promocji” to klucz do osiągnięcia sukcesu zawodowego! Oferujemy Ci kompleksowe szkolenie, które wyposaży Cię w niezbędne umiejętności, aby efektywnie tworzyć i zarządzać reklamami i promocjami.

Niezależnie od tego, czy jesteś marketingowym debiutantem czy doświadczonym profesjonalistą – nasz kurs jest dla Ciebie! Nasza wiedza opiera się na najnowszych trendach i praktykach reklamowych, dzięki czemu będziesz na bieżąco z najskuteczniejszymi strategiami reklamowymi.

W ramach naszego kursu nauczysz się, jak tworzyć nieodparty przekaz reklamowy, jak precyzyjnie dobierać grupy docelowe, jak optymalizować budżet reklamowy oraz jak mierzyć efektywność swoich kampanii. Nasze przemyślane moduły szkoleniowe zapewnią Ci kompleksową wiedzę, a praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci wdrożyć zdobytą wiedzę w rzeczywistej praktyce.

Co otrzymasz w ramach naszego kursu:

  • Pełen dostęp do ekskluzywnych materiałów szkoleniowych, w tym wideo-lekcji, poradników i studiów przypadku
  • Indywidualne konsultacje z naszym zespołem ekspertów w dziedzinie reklamy i promocji
  • Praktyczne zadania, które pozwolą Ci doskonalić swoje umiejętności reklamowe
  • Certyfikat ukończenia kursu, który potwierdzi Twoje nowe umiejętności i zwiększy Twoje szanse na rynku pracy

Nie zwlekaj! Dołącz do nas już dziś i stań się prawdziwym reklamowym guru! Zdobądź przewagę nad konkurencją, zwiększ swoje dochody! Kup teraz i przekonaj się, jak nasz kurs może odmienić Twoją karierę!

Czytaj całość

Czego się dowiesz w kursie

  • Strategia kampanii reklamowej
  • Styl wizualny kampanii reklamowej
  • Teksty reklamowe które angażują i sprzedają
  • Pierwsze kroki z reklamą na Facebooku
  • Cele reklamowe na Facebooku
  • Grupy docelowe na Facebooku i Instagramie
  • Grupy niestandardowych grup odbiorców i podobnych grup odbiorców
  • Testowanie i optymalizacja,
  • Dobre praktyki współpracy z klientami

Zawartość kursu

Link do szkolenia

Nagrania szkoleń

Materiały dodatkowe